Nepieciešams izveidot vienotu aplikāciju par jauniešu iespējām visās Eiropas Savienības dalībvalstīs
643BALSIS

Eva Ķeruže

Zemgales vēlēšanu apgabals

Iecavas novads

Iecavas vidusskola

Idejas saturs

Mūsdienās jauniešiem, kuri dzīvo kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm, ir tik daudz dažādas iespējas, taču dezinformācija un pasivitāte pasākumos liecina par neefektīvu informācijas pieejamību jauniešu vidū . Ir būtiski izveidot mobilo aplikāciju, kurā ikviens Eiropas Savienības dalībvalsts jaunietis, varētu varētu atrast pasākumus par visdažādākajām nozarēm sev aktuālā pilsētā vai valstī.


Mani priekšlikumi deklarācijas projektam

Vai arī tev ir gadījusies situācija ieraudzīt pasākuma afišu tikai tad, kad pasākums jau ir beidzies? Vai esi palaidis garām labas iespējas personīgajā izaugsmē? Vai varbūt esi organizējis kādu pasākumu, kuru apmeklē tikai daži cilvēki ? Esi domājis par to, cik pārskatāmi un ērti būtu vienota platforma, kurā varētu atrast visas iespējas jebkurā jomā? Jauniešu zemā aktivitāte pašvaldību, Saeimas un Eiropas Parlamenta vēlēšanās, neiesaistīšanās pasākumos, konferencēs, iespēju neizmantošana un pasivitāte ir daži no faktoriem, kas parāda jauniešu dezinformāciju par pilsoniskajiem pienākumiem un savām iespējām. Ir būtiski izveidot mobilo aplikāciju, kurā ikviens Eiropas Savienības dalībvalsts jaunietis, varētu atrast pasākumus par visdažādākajām nozarēm ( politika, māksla, literatūra, sports u.c.), kas interesē lokālā, nacionālā un starptautiskā līmenī. Pew Research Center 2017. gadā izpētīja, ka bērni no 8 līdz 10 gadiem vidēji dienā telefonā pavada 6 stundas, bērni no 11 līdz 14 gadiem vidēji pavada 9 stundas, savukārt jaunieši no 15 līdz 18 gadiem vidēji dienā pavada 7,5 stundas. Globālais sociālo mediju pētījums “Digital in 2018” liecina par to, ka Eiropā 53% ( 448 miljoni) iedzīvotāju ir aktīvi sociālo mediju lietotāji. Jauniešu vidū vispopulārākās sociālās platformas ir Facebook, Youtube un Instagram. Savukārt mājaslapa “Themanifest” izpētīja, ka 40% viedtālruņu lietotāji izmanto tieši sociālo mediju aplikācijas. Facebook, kura ir populārākā sociālā platforma, var atrast dažādu interešu pasākumus, taču nereti šī informācija par pasākumiem nesasniedz attiecīgo mērķauditoriju un jaunieši nemaz nezin par attiecīgajām iespējām. Šie dati parāda to, ka jaunieši aptuveni trešo daļu no dienas pavada pie kādas digitālās ierīces, kurā atrodamas dažādas sociālo mediju aplikācijas. Tieši šī aplikācija par jauniešu iespējām spētu jauniešiem pavērt plašāku redzesloku par iespējām gan savā valstī, gan Eiropā.


Sapratu Ja turpini izmantot šo interneta lapu, tu piekrīti lietot mūsu sīkdatnes. Vairāk...