Spēju vērtēšana nav obligāta. Jaunieši nav vienādi, katrā mīt kaut kas īpašs.
220BALSIS

Iveta Asne

Kurzemes vēlēšanu apgabals

Kuldīgas novads

Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma profesionālā vidusskola

Idejas saturs

Sākot mācības pamatskolā, jauniešus sāk vērtēt sportā, mūzikā un mākslā. Vai tas tiešām ir nepieciešams? Kā vispār drīkst vērtēt cilvēkus spēju priekšmetos pēc kādas tabulas, ko sauc par normatīviem? Mums ir jāsaka nē! Pietiek vērtēt cilvēkus tā, it kā mēs visi būtu vienādi. Mūsu izglītības sistēmai ir jāattīstās, ņemot vērā idejas no ES valstīm, piemēram sekmju vietā norādot- apgūts/neapgūts.


Mani priekšlikumi deklarācijas projektam

Galvenokārt, lai nebojātu audzēkņa psihi, liekot darīt, ko tas nespēj, vēlams būtu atrast alternatīvu sekmju likšanai. Atzīmju vietā, iespējams, varētu likt- apgūts/ neapgūts. Šo mācību priekšmetu izslēgšana no mācību programmas nebūtu vēlama, jo audzēknim ir jāizglītojas un jābūt fiziski sagatavotam. Turpinot mācību iestādēs šos mācību priekšmetus, apspriesties ar Eiropas Savienības valstīm, par šo problēmu risināšanu visā nācijā. Ļoti svarīgi būtu sekot līdzi visam notiekošajam, jo intelekta līmeni nenosaka, piemēram, sports. Nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut to, ka spēju priekšmetu dēļ, audzēknis nespēj iekļūt augstskolas budžeta vietā. Dēļ šī iemesla, audzēkņi ir vīlušies un nevēlas apmeklēt skolu. Manuprāt ir laiks rīkoties, kamēr nav par vēlu! Mums vajag inteliģentus un izglītotus cilvēkus, lai mūsu dzīves līmenis uzlabotos.


Sapratu Ja turpini izmantot šo interneta lapu, tu piekrīti lietot mūsu sīkdatnes. Vairāk...