Pēdējo gadu laikā ir palielinājusies vajadzība pievērst lielāku vērību ar higiēnu saistītiem jautājumiem.
Izglītības iestādēs esošās durvis nav pietiekami “higiēnai draudzīgas”. Turklāt tās visbiežāk nav paredzētas, lai pa tām pietiekami ātri un ērti spētu izkļūt vai iekļūt liels cilvēku skaits, piemēram, ārkārtas situācijā. Durvis būtu veiksmīga inovācija arī priekš cilvēkiem ar invaliditāti.
1.) Nepieciešams mazināt nevienlīdzību starp skolēniem, tas ir, ievest durvis, kas brīvi piekļūstamas un izmantojamas visiem.
2.) Veicināt drošības pasākumu pilnveidošanu - novērst uz durvju rokturiem esošo baktēriju nonākšanu saskarsmē ar rokām.
3.) Uzlabot dažādu masas pasākumu norisi. Lielāka cilvēku plūsma var izkļūt cauri durvīm, process tiek paātrināts, kā arī padarīts drošāks.